FAQ

Plaats het product dat je wilt kopen in je winkelmand dmv de knop ‘in winkelmand’. Zodra je het product in je winkelmand hebt geplaatst  klik je op ‘verder winkelen’ of ‘doorgaan naar afrekenen’ als je klaar bent met shoppen. Vul je gegevens in en evt een kortingscode. Selecteer een betaalmethode, accepteer  de algemene voorwaarden door het vakje aan te vinken en klik op ‘bestelling plaatsen’. 

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Zodra de bestelling is verstuurd ontvang je een track&trace zodat je deze kunt volgen. 

De meeste producten die op voorraad zijn worden binnen 1-3 dagen verstuurd. Dit geldt niet voor handgemaakte producten. Het kussen gemaakt van katoendraad heeft een levertijd van ongeveer 1 week en de poef gemaakt van katoendraad heeft een levertijd tussen de 4 à 7  weken. 
Indien een product niet op  voorraad is, is de levertijd langer. Wij houden je dan op de hoogte wanneer we deze weer verwachten.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,95 voor brievenbuspakket en € 6,95 voor pakketpost.
Vanaf € 50,- zijn de verzendkosten gratis. 

Het is mogelijk je bestelling op te halen in Zwijndrecht. Kies dan bij verzendmethode ‘ophalen in Zwijndrecht’.

De verzendkosten kosten naar België en Duitsland bedragen € 9,95.
Vanaf € 75,- zijn de verzendkosten gratis.

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen.

NB: Voor onze producten (poef en kussen) die op maat gemaakt worden is retourneren niet mogelijk. Bestel daarom eerst een sample als je twijfelt over de kleur. 

Meld je retour aan per mail via info@alurewoonaccessoires.nl. Geef in je mail aan welk product je wilt retourneren.

Na bevestiging van ons stuur je de bestelling, op eigen kosten, onbeschadigd en in de originele verpakking op naar onderstaand adres. 
Nadat de producten in goede orde zijn ontvangen zal het volledige bedrag van het geretourneerde artikel worden teruggestort (exclusief verzendkosten). Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retour adres:
A’lure Woonaccessoires
Prins Mauritsstraat 86
3331 XW Zwijndrecht

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Wij bieden op dit moment de volgende betaalmethodes aan:
– iDeal
– Klarna betaal later
– Creditcard
– Paypal
– Cadeaubonnen (webshopgiftcard en good4fun)
– Bancontact (België)
– Sofort (Duitsland)

Winkelwagen